A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:77. § (1) bekezdésére figyelemmel általános szerződési feltételnek minősül az a szerződési feltétel, amelyet az alkalmazója több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre meghatározott, és amelyet a felek egyedileg nem tárgyaltak meg.
Az általános szerződési feltételt alkalmazó felet terheli annak bizonyítása, hogy a szerződési feltételt a felek egyedileg megtárgyalták. A „Konyhamester" szolgáltatója lehetővé teszi, hogy a másik fél annak tartalmát a szerződéskötést megelőzően megismerje, és azt a másik fél elfogadja, így az a szerződés részévé válik.
Varga Jácint egyéni vállalkozó üzemelteti a
https://www.ízotthon.hu weboldalt és a
„Konyhamester" szoftvert, amely egy konyhai / könyvelési tevékenységet segítő menedzseri szoftver.
1. § Cégadatok
Név: Varga Jácint egyéni vállalkozó / továbbiakban: „Konyhamester" szolgáltatója, szolgáltató /
Székhely: 3700 Kazincbarcika Építők úja 20.
Levelezési cím: 3700 Kazincbarcika Építők útja 20 1/6.
Nyilvántartási szám: 56224061
Vezetve a Kazincbarcika Járáshivatal nyilvántartásában.
Adószám: 57582232-1-25
Bankszámlaszáma:
Telefonszáma: +36 (48) 952-374
Ügyfélszolgálat elérhetősége: minden hétköznap 10:00 - 16:00 között.
Adatközponti szolgáltató adatai:
Net Világ Technology
Varga Jácint egyéni vállalkozó
3700 Kazincbarcika Egressy Béni út 26.
Adószám: 57582232-1-25
Nyilvántartási szám: 56224061
A honlap tárhelyszolgáltatójának adatai:
Profitárhely Kft.
6000 Kecskemét Szolnoki út 23.
Cégjegyzékszám: 03-09-121889
Adószám: 23173080-2-03
2. § Általános tudnivalók
a) A „Konyhamester” szolgáltatója kijelenti és felelősséget vállal azért, hogy az általa nyújtott és az előfizetői szerződés tárgyát képező „Konyhamester” szoftver a jogszabályi és hatósági követelményeknek, valamint előírásoknak megfelel.
b) Az előfizetői szerződés tárgyát képező szoftvernek alkalmasnak kell lenni arra, hogy azt, az előfizető rendeltetésszerűen, a szerződéskötéskor, valamint a teljesítés folyamán megismert céljainak megfelelően használhassa.
c) A „konyhamester” szolgáltatója az előfizetői szerződés teljesítése esetén jogosult az előfizetőt – előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül – referenciaként feltüntetni.
d) A „Konyhamester” szolgáltatója rögzíti, hogy az előfizetői szerződés kizárólag vállalkozások között jön létre, egyik fél sem minősül a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1. § 3. pontjában foglaltak szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró (fogyasztónak) természetes személynek.
e) Az előfizetői szerződés a használatba vétellel és a szupport szerződéssel, illetve az ehhez kapcsolódó és a szolgáltató által díjtalanul biztosított "Ügyfélkapu" használatával jön létre a felek, mint: a szolgáltató és az előfizető között.
3. § Választható szupport csomagok
a) Mini: 120.000 Ft/hó vagy 1.440.000 Ft/év
b) Maxi: 190.000 Ft/hó vagy 2.280.000 Ft/év
c) Business: 250.000 Ft/hó vagy 3.000.000 Ft/év
d) A választható szoftver csomagok részletes tartalma a https://www.ugyfelkapu.net-vilag.hu/termekek menüpont alatt érhető el, illetve az "Ügyfélkapu" bal oldali menü "tudásbázis" menüpontja alatt.
e) Az előfizetői szerződés hatályba lépésével az előfizető a konyhai / könyvelési tevékenységet segítő menedzseri szoftver „Konyhamester” használatára lesz jogosult a kiválasztott (előfizetési) időtartamon belül.
f) A „Konyhamester” szolgáltatója a szoftver használatát kizárólag érvényes előfizetői szupport szerződéssel teszi lehetővé az alapszoftver egyszeri csatlakozási díjának megfizetését követően. Ha megszűnik a szupport csomag vagy nem fizet elő határidőre úgy megszűnik a teljes szoftver és az újbóli használatkor az egyszeri csatlakozási díjat ismételten meg kell fizetni. Díj elmaradásból fakadó megszűnés esetében is az érvényes, hogy az egyszeri csatlakozási díj ismételt megfizetését követően folytatható a használat.
g) Az előfizető jelen szerződés tárgyát képező szoftvert nem jogosult tovább értékesíteni, továbbá a szoftver forráskódja nem kerül átadásra, annak kizárólagos tulajdonosa Varga Jácint egyéni vállalkozó és mint magánszemély.
h) A „Konyhamester szupport csomag” megrendelése esetén a „Konyhamester” szolgáltatója oktatást és korlátlan telefonos és elektronikus üzenetben történő támogatást (support) biztosít az előfizető részére a felhasználói élmény maximalizálása érdekében.
4. § Szerződés időtartama
a) Szerződő felek az előfizetői szerződésben rögzítik a szerződés időtartamát, amely határozatlan idejű. Az előfizetői szerződés a rendszer használatának napján lép hatályba.
b) A „Konyhamester” szolgáltatója korlátozott ideig ingyenes próba verziót biztosít a szoftver használatának megismerésének vonatkozásában az előfizetőnek. A próba lejártát követően a mintarendszerbe rögzített adatok automatikusan és végérvényesen törlésre kerülnek, majd a próba fiók felfüggesztésre kerül a próba rendszer használati ideje maximum 30 nap időtartalmú és díjtalan.
5. § Fizetési információk
a) Az előfizető a szolgáltatáscsomag díját átutalással fizetheti ki szolgáltató bankszámlájára. A fizetés havi díjak esetében a szolgáltató automatikusan díjbekérőt állít ki és azt az "Ügyfélkapu" rendszerben küldi meg az előfizetőnek.
b) Amennyiben a bankkártyás fizetés sikertelen, az előfizető kötelessége a bankkártyaadatok frissítése és a fizetés újbóli megkísérlése, vagy az előfizetői díj átutalással történő megfizetése a kiállított számlán feltüntetett bankszámlaszámra. Az előbbi fizetési módoktól az előfizető csak a „Konyhamester” szolgáltatója előzetes hozzájárulásával térhet el.
c) A „Konyhamester” szolgáltatója fenntartja a jogot, hogy amennyiben az előfizető az esedékes bérleti díjat a fizetési határidőn túl sem rendezi általa a szoftver használata korlátozásra kerülhet azzal, hogy az előfizetési díj a fizetési késedelemből eredő felfüggesztés alatti időszakra is fizetendő.
d) Az előfizetői díj késedelmes fizetés esetén a „Konyhamester” szolgáltatója évi 15 (tizenöt) % -os mértékű késedelmi kamat felszámítására jogosult a behajtási költségátalányról szóló 2016. évi IX. törvény szerinti behajtási költségátalány összegén felül.
6. § A szoftver csomagokkal kapcsolatos tájékoztatás
a) Az előfizetési / jogosultsági időszak alatt az előfizetőnek bármikor lehetősége van arra, hogy a meglévő szoftvercsomagnál nagyobb szoftvercsomagot válasszon azzal, hogy ebben az esetben az előfizető kizárólag a szoftvercsomagok közötti különbözet, hátralévő megrendelési időre számított arányos díj megfizetésére köteles.
Amennyiben az előfizető az előfizetési / jogosultsági időszak alatt nagyobb szoftvercsomagot kíván választani köteles a kapcsolatot írásban felvenni a „Konyhamester” szolgáltatójával a info@net-vilag.hu elektronikus levelezési címen.
b) Az előfizetési / jogosultsági időszak alatt amennyiben az előfizető a meglévő szoftvercsomagnál kisebb szoftvercsomagot kíván igénybe venni, vagy egyedi igényei vannak abban az esetben vegye fel a kapcsolatot a „Konyhamester” szolgáltatójával annak info@net-vilag.hu elektronikus levelezési címén azzal, hogy a „Konyhamester” szolgáltatója nem vállal kötelezettséget arra, hogy a meglévő szoftvercsomagnál kisebb szoftvercsomag igénybevétele az előfizető részéről lehetséges.
c) A „Konyhamester” szolgáltatója jogosult a jogellenes, illetve a nem megfelelő használat észlelése esetén a szoftver használatát részben vagy egészben korlátozni az előfizető egyidejű értesítése mellett. A „Konyhamester” szolgáltatója a súlyosan jogellenes használat észlelése esetén jogosult a szoftver használatát felfüggeszteni vagy megszüntetni.
d) A „Konyhamester” szolgáltatója nem felelős a szoftverbe az előfizető által bevitt adatok / dokumentumok (pl. szerződések) helyességéért / érvényességéért / hatályosságáért. Az ebből bármely jogcímen eredő kárt az előfizető köteles viselni és azt semmilyen jogcímen nem jogosult a „Konyhamester” szolgáltatójával szemben érvényesíteni továbbá a „Konyhamester” szolgáltatója nem felel az esetlegesen elmaradt haszonért. A Net Világ Technology - Varga Jácint egyéni vállalkozó a konyhai / könyvelői tevékenységet segítő menedzseri szoftver használatát garantálja az előfizetési / jogosultsági időszakon belül.
e) A szoftver használatának feltételei:
- szélessávú Internet kapcsolat,
- internet böngésző futtatására alkalmas számítógép,
- aktív felhasználó név és jelszó,
- az aktuális szolgáltatási díj megfizetése
f) Támogatott böngészők, és azok verziói:
- Google Chrome legfrissebb verzió
- Microsoft Edge legfrissebb verzió
- Apple OS X Safari legfrissebb verzió
7. § Hibabejelentés
a) A „Konyhamester” szolgáltatója 7/24 írásban fogadja a „Konyhamester” szoftverével kapcsolatos hibabejelentéseket az "Ügyfélkapu" szoftver ügyfélszolgálati jegyben tudja az előfizető hivatalosan bejelenteni a „Konyhamester” szolgáltatója felé.
Az email-ben történő hiba közlés, vagy más szupport szolgáltatás igénybevételét célzó levelek nem minősülnek hivatalos bejelentésnek és azt A „Konyhamester” szolgáltatója akár figyelmen kívül is hagyhatja, még abban az esetben is, a „Konyhamester” szolgáltatója az előfizetőnek ezzel kárt is okoz.
b) Az előfizetői szerződés tárgyát képező szoftver 2 (kettő) órán keresztül történő szünetelése – mint karbantartás, frissítés – nem minősül olyan körülménynek, amely az előfizető felhasználását akadályozná. Az adatközponti vagy tárhellyel kapcsolatos hibákért vagy károkért a „Konyhamester” szolgáltatója nem tartozik felelősséggel.
c) Hibaszintek:
Megnevezés | Leírás | Hibajavítás megkezdése |
Kozmetikai | egyszerű kinézetbeli hibák, pl.: elcsúszik a betű, más szín kell | 30 (harminc) munkanapon belül |
Normál | általános hiba, de a rendszer használható | 10 (tíz) munkanapon belül |
Magas | az adott funkció nem használható, ÉS hibát dob | 3 (három) munkanapon belül |
Kritikus | az adott funkció nem használható, ÉS hibát dob ÉS a rendszer sem használható ezt követően | 1 (egy) munkanapon belül
|
8. § Szerződésszegés és a szerződés megszűnése
a) A szerződést bármely fél jogosult 30 (harminc) napos felmondási idővel a számlázási ciklus végére írásban, ajánlott és tértivevényes küldeményben eljuttatott jognyilatkozattal felmondani (rendes felmondás) azzal, hogy a szerződő felek a szerződés megszűnésének időpontjáig kötelesek a kötelezettségeiket kölcsönösen teljesíteni.
b) Bármelyik fél jogosult a másik félhez intézett egyoldalú írásbeli nyilatkozattal a rendkívüli felmondási jogát gyakorolni és az előfizetői szerződést azonnali hatállyal felmondani, ha a másik fél:
a titoktartási kötelezettséget súlyosan megszegi,
bármelyik fél ellen jogerős bírósági határozat alapján csőd-, felszámolási-, végelszámolási eljárás indult, vagy egyébként fizetésképtelenné vált, ha csak nem jogutódal és kötelezettséget vállal a díjak megfizetésére.
9. § Titoktartás
Az előfizetői szerződés teljesítésével kapcsolatban rendelkezésre bocsátott adatok és információk bizalmas jellegűek, és a szerződő felek üzleti titkát képezik. A titoktartási kötelezettség alól annak kötelezettje kizárólag a másik szerződő fél előzetes írásbeli hozzájárulása alapján mentesülhet, amely hozzájárulásban a másik szerződő fél pontosan megjelöli a kiszolgáltatható titokkört is.
A másik fél előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül — ide nem értve azokat az eseteket; amikor a titoktartási kötelezettség alól kógens jogszabályi rendelkezés mentesíti fel a szerződő feleket — egyik fél sem fedheti fel közvetve vagy közvetlenül harmadik személynek a kapcsolat lényegét, a szerződés tartalmát vagy olyan adatot és információt, amely a tudomására jutott. Ez a kötelezettség az előfizetői szerződés ideje alatt, valamint annak megszűnése után is 5 (öt) évig fennáll.
Szerződő felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy az előfizetői szerződés teljesítése során a másik fél szervezetéről, eljárási rendjéről, ügyeiről tudomására jutott információkat üzleti titokként kezeli. Szerződő felek által a másik részére az előfizetői szerződésre vonatkozóan, azzal kapcsolatban átadott minden információ, adat, üzleti és jogi megoldás, szellemi alkotás jogosultja az átadó fél marad, és az átvevő fél semmilyen módon nem jogosult azokkal rendelkezni az előfizetői szerződés keretein kívül. Ha a másik fél a szerződés teljesítése során új elgondolásról, megoldásról, ismeretről szerez tudomást, ezt a másik előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül felhasználni, nyilvánosságra hozni nem jogosult.
A másik féltől származó adatok és információk tekintetében a szerződő felek kölcsönösen vállalják, hogy:
- minden észszerű lépést megtesznek azok biztonságos őrzése és tárolása érdekében;
- nem használják fel azokat más célra, mint amelyre azokat szánták;
- csak addig tartják azokat birtokukban, amíg szerződéses kötelezettségeik teljesítéséhez szükségesek, ezt követően haladéktalanul visszaszolgáltatják a másik félnek, ideértve minden általuk készített másolatot, vagy a másik fél előzetes írásbeli hozzájárulásával megsemmisítik azokat ezen szabályozás nem terjed ki az adatbázisokra az adatbázis minden esetben a szolgáltató tulajdonában marad;
- teljes mértékben együttműködnek egymással bármely ellenőrzés során, amelyet az adatokat rendelkezésre bocsátó fél végez az adatok biztonságos őrzésére, felhasználására vonatkozóan ezen ellenőrzéseket 48 órával az ellenőrzés megkezdése előtt írásban közölni kötelesek egymással a felek.
A titoktartási kötelezettség nem terjed ki azokra az információkra, amelyek:
- az előfizetői szerződéstől függetlenül, harmadik személytől jogszerűen jutottak a szerződő felek tudomására titoktartási kötelezettség nélkül;
- írásbeli engedély alapján már korábban nyilvánosságra kerültek;
- általános gondolatokat, fogalmakat, ismereteket és technikákat tartalmaznak;
- hatósági adatszolgáltatási kötelezettség körébe tartoznak.
10. § Adatvédelem
A „Konyhamester” szolgáltatója kinyilvánítja, hogy adatkezelési tevékenységét – a megfelelő belső szabályok, technikai és szervezési intézkedések meghozatalával – úgy végzi, hogy az minden körülmények között megfeleljen AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETÉNEK– a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (Általános Adatvédelmi Rendelet) – továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) rendelkezéseinek.
11. § Szerzői jog
a) A
https://ízotthon.hu weboldal és a
„Konyhamester” szoftver egésze, annak elemei, szövege grafikai és technikai megoldásai szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog védelme alatt állnak.
b) A „Konyhamester” szolgáltatója a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a weboldalon, valamint a szoftveren megjelenített valamennyi tartalomnak, bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a weboldal felületének elrendezését, szerkesztését és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
c) A
https://ízotthon.hu weboldal és a
„Konyhamester” szoftver tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a
„Konyhamester” szolgáltatójának előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A „Konyhamester” szoftver magáncélú felhasználáson túli felhasználása – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a
„Konyhamester” szolgáltatójának előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
d) Az előfizetői szerződés nem biztosít jogot az előfizetőnek a
„Konyhamester” szoftverben szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára vagy hasznosítására. A
https://ízotthon.hu weboldal és a
„Konyhamester” szoftver rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl (böngésző gyorsítótár, cache) e szellemi alkotások a
„Konyhamester” szolgáltatója előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
e) A „Konyhamester” szolgáltatója fenntartja minden jogát az ízotthon.hu, ízotthonadminisztracio.hu, domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire, illetve az Ízotthon Google cégprofil vonatkozásban. Tilos minden olyan tevékenység, amely a „Konyhamester” szolgáltatója adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a „Konyhamester” szolgáltatója külön engedélyt ad.
f) Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a „Konyhamester” szolgáltatója által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a kereskedő adatbázisát módosítani, lemásolni és abban új adatokat elhelyezni vagy meglévő adatokat felülírni.
12. § Infláció követő díjkorrekció
a) Miért szükséges az inflációkövető díjkorrekció? Az infláció egy olyan gazdasági folyamat, amely során az árak általános emelkedése következik be. Ez befolyásolja az üzemeltetési költségeinket, beleértve a béreket, a beszerzési költségeket, a karbantartási költségeket és egyéb kiadásokat. Az inflációkövető díjkorrekció alkalmazása lehetővé teszi számunkra, hogy lépést tartva az árak emelkedésével, fenntartsuk a szolgáltatásaink minőségét és folytonosságát.
b) Hogyan határozzuk meg az inflációkövető díjkorrekció összegét? Az inflációkövető díjkorrekció összegét általában az inflációs ráta vagy egy meghatározott referencia mutató alapján határozzuk meg. Az inflációs ráta az általános árindex változását jelenti, amelyet a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) vagy más gazdasági szervezetek közölnek. Azonban fontos megérteni, hogy az általunk alkalmazott díjkorrekció összege magasabb lehet a hivatalosan közölt inflációs ráta százalékos értékénél. Ennek oka az, hogy szolgáltatásaink több elemből állnak, és minden szolgáltatásra külön-külön is érvényesül az inflációkövető díjkorrekció. Ezért a végső díjemelés összege több tényezőtől függ, és az egyes csomagokban elérhető szolgáltatások arányában változhat.
c) Díjkorrekció időbeli hatálya és annak fizetés módja? A „Konyhamester” szolgáltatója minden adott év 5. hónapjának 30. napjáig meghatározza a díjkorrekció mértékét, amelyet közöl az előfizetőkkel az "Ügyfélkapu" rendszerben.
d) A díjkorrekció mértéke minden esetben a havi vagy éves árat növeli meg annak függvényében, hogy az előfizető havi, negyedéves, féléves, vagy éves számlázást választott a díjkorrekció összegét a számlázási mód szerinti az év 6. hónaptól számolja ki a szolgáltató és következő év 6 hónapjáig bezárólag terjeszkedik a meghatározott infláció követő díjkorrekció.
e) A szolgáltató jogosult minden évben megállapítani a díjkorrekció mértékét és annak összegét az előfizető elfogadja.
f) A számlát a „Konyhamester” szolgáltatója az szerint állítja ki ahogyan a díjfizetést az előfizető korábban megválasztotta.
g) Az infláció követő díjkorrekcióról minden esetben külön számlát állít ki a „Konyhamester” szolgáltatója és minden esetben a díjkorrekció mértékével emelkedik az előfizetés díja.
h) Az előfizető elfogadja, hogy ezen korrekció nem minősül előfizetői díj emelkedésnek mivel az az előfizetői díj érték megőrzését célzó intézkedés és ezen intézkedés a „Konyhamester” szolgáltatója részéröl nem minősül egyoldali szerződés módosításnak.
i) Az előfizető tudomásul veszi, hogy a „Konyhamester” szolgáltatója az infláció követő díjkorrekción felül is jogosult minden évben egyszer az előfizetői díj mértékét december 31. napjáig növelni vagy emelni és ez nem intézkedés a „Konyhamester” szolgáltató részéröl nem minősül egyoldalú szerződés módosítanak.
j) Milyen hatással van az inflációkövető díjkorrekció a csomagokra és azok árazására? Az inflációkövető díjkorrekció hatással lehet a csomagokban szereplő összes szolgáltatás árazására. Mivel minden szolgáltatásra külön-külön is alkalmazzuk a korrekciót, ezért az egyes csomagokban az árazás növekedése eltérő lehet. A magasabb csomagokban általában nagyobb a növekedés, mivel ezekben a csomagokban több szolgáltatás és több erőforrás érhető el.
Fontos megjegyezni, hogy az inflációkövető díjkorrekció évente történik, és az inflációs ráta vagy referencia mutató alapján számítjuk ki. Az inflációkövető díjkorrekcióval az árak emelkedhetnek az adott évben. Ez azonban hosszú távon biztosítja a szolgáltatások minőségét és a szolgáltató fenntarthatóságát és az előfizetői díjak vásárló erejének megőrzését.
Kérjük, hogy mindig olvassa el és értse meg a szolgáltató által közzétett információkat és kommunikációkat az inflációkövető díjkorrekcióról. Ez segít Önnek abban, hogy megértsék az árak változását, és hogy a megfelelő csomagot válassza a saját igényeinek és költségvetésének megfelelően.
Amennyiben bármilyen további kérdése van az inflációkövető díjkorrekcióval kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Örömmel állunk rendelkezésére.
13. § Garancia
a) A „Konyhamester” szolgáltatója szoftver kritikus hibájáért felelősséggel tartozik, és a működést Kritikus hiba esetében a legrövidebb idő alatt elvégzi annak javítását, de legkésőbb a 7§ c) pontjában foglaltak szerinti időben azt elhárítja.
b) A „Konyhamester” szolgáltatója nem tartozik kártérítési felelősséggel a szakhatósági vagy hatósági bírságok viszonylatában, azaz kizár minden bírság garancia igényt.
c) Az előfizető kérheti a hiba kijavítását, minden esetben a 7§ a) pontja szerint.
d) A „Konyhamester” szolgáltatója nem vállal garanciát az adatbázis sérthetetlenségére vagy az adatvesztesekből származó károk vonatkozásában.
14. § Felelősség kizárás
a) A „Konyhamester” szolgáltatója kizár minden felelősséget vagy kötelezettséget az előfizető általi harmadik felekkel szembeni kötelezettségeivel szemben.
b) A „Konyhamester” szolgáltatója kizárja a hatósági bírságokból származó kár vagy bírság megtérítését még abban az esetben is ha abban a A „Konyhamester” szolgáltató felelőssége felmerül, vagy megállapítható a „Konyhamester” szolgáltató mulasztása vagy hanyagsága.
c) A „Konyhamester” szolgáltatója kizárja a „Konyhamester” használat során keletkező adatbázis elvesztése vagy sérülésből származó kártérítését vagy annak megtérítési felelőségét.
d) A „Konyhamester” szolgáltatója kizárja az alkalmazásában lévő személyek által okozott károk megtérítésének lehetőségét.
15. § Záró rendelkezések
a) Szerződő felek az előfizetői szerződésből eredő vitáikat a felek elsődlegesen tárgyalásos úton kívánják rendezni. Ennek sikertelensége esetén alávetik magukat – a pertárgy értékétől, illetve a hatáskörtől függően – a Kazincbarcikai Járásbíróság, illetve a Miskolci Törvényszék kizárólagos illetékességének.
b) Az előfizetői szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a Polgári Törvénykönyvről szóló évi V. tv. (Ptk.) illetve a vonatkozó további jogszabályok rendelkezései az irányadók.
c) Jelen ÁSZF rendelkezéseit a „Konyhamester” szolgáltatója – a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és / vagy kiegészíteni.
d) A „Konyhamester” szolgáltatója az adataiban bekövetkezett minden változást és a szerződés teljesítése szempontjából lényeges egyéb változásokat köteles 15 (tizenöt) napon belül írásban közölni.
e) Az ASZF módosulását a „Konyhamester” szolgáltatója köteles 15 nappal a hatálybalépést megelőzően azt az "Ügyfélkapu" rendszerbe közzétenni.
ASZF adatai: Verzió: 1.0 Létrehozás ideje: 2024.02.01. Módosítás ideje: -
Kazincbarcika, 2024. február 1.