Fontos verzió információ : Ez a funkció az 1.5.0-s verziótól kezdve érhető el.
Az Üzleti Pulzus CRM áttért a szűrő funkcióról egy sokoldalúbb adatnézeti funkcióra. Az adatnézetek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy ugyanahhoz a táblázathoz több nézetet hozzanak létre, különböző szűrőkkel, oszlopokkal, alapértelmezett rendezésekkel stb., amelyek mindegyik nézetre vonatkoznak. Ez növeli az adatok rugalmasságát és használhatóságát, így minden felhasználó számára személyre szabottabb élményt nyújt.
1. Alapértelmezett nézet : A felhasználók beállíthatnak egy adatnézetet alapértelmezettként, ha a nézetet a lista első helyére húzzák.
2. Több nézet : A felhasználók legfeljebb 5 aktív adatnézetet adhatnak hozzá, amelyek a táblázat felett jelennek meg a könnyű hozzáférés érdekében.
3. Megosztott nézetek : Az adatnézetek megoszthatók a csapat többi tagjával, lehetővé téve a következetes használatot a csapaton belül.
4. Testreszabott táblázatoszlopok : Az adatnézetek lehetővé teszik a táblázat oszlopainak testreszabását, hogy csak a releváns adatokat jelenítsék meg.
5. Alapértelmezett rendezés : Minden nézetben meg lehet határozni egy alapértelmezett rendezési sorrendet, amely biztosítja, hogy a legfontosabb adatok prioritást kapjanak.
Az adatnézetek szűrőkből és testreszabott táblázatokból állnak. Mindegyik nézet testreszabható konkrét adatok megjelenítésére szűrők alkalmazásával és az oszlopok szükség szerinti rendezésével. Ezenkívül alapértelmezett rendezés is alkalmazható annak biztosítására, hogy az adatok értelmes sorrendben jelenjenek meg.
Az adatnézetekben lévő szűrők szabályokból, feltételekből és csoportokból állnak. A szabályok azok a rendelkezésre álló mezők, amelyekből feltételeket lehet létrehozni.
Példa Szűrő Használatára:
Feltétel: Nem kezdődik „Fontos” szóval
A szűrő beállítása így néz ki:
Válasszuk ki a "feladat neve" mezőt mint szabályt.
Állítsuk be a feltételt úgy, hogy az „nem kezdődik” a „Fontos” szóval.
Ezzel a szűrő beállítással az összes olyan feladatot meg fogjuk kapni, amelyek neve nem kezdődik a „Fontos” szóval. Adja meg a feltétel országát , és válassza az Egyesült Államokat .
Adjon hozzá egy állapotú telefont , amely +36- al kezdődik .
Kattintson a Szűrők alkalmazása elemre .
A csoportok feltételeket és egyéb csoportokat is tartalmazhatnak. Minden csoporthoz alapértelmezés szerint „mind” (ÉS) vagy „bármely” (VAGY) egyezési típus tartozik.
A szűrőcsoportok funkció egy olyan funkció, amely több feltételnek is megfelel a szűrőben, például ki szeretné szűrni az összes Önhöz rendelt névjegyet, ÉS (AND) a kapcsolatfelvételi ország „Magyarország”, VAGY (OR) a kapcsolattartó telefonszáma +36-al kezdődik.
A névjegyek lekéréséhez a következő feltételeket alkalmazzuk:
1. Ha a nézet aktív, kattintson a "Speciális szűrők" +
Adjon hozzá egy másik feltételt gombra a szűrőmód megnyitásához, és a legördülő elemre kattintva új
csoportot vehet fel .
2. Határozza meg a feltételeket vagy az alcsoportokat ezen a
csoporton belül.
3. Válasszon egyezési típust a csoporthoz (minden feltételnek
teljesülnie kell, vagy bármely feltétel teljesülhet).
Minden szűrőcsoport egyezési típusból áll az alkalmazott
feltételekhez, 2 lehetőség van, Mind és Bármely , feltételek létrehozásakor, ha
azt szeretné, hogy minden feltétel illeszkedjen a szűrőcsoportba, válassza az
Összes lehetőséget, ha az eredményeket szeretné lekérni, ahol Bármely feltétel
teljesül, válassza a Bármely lehetőséget .
Tekintsük a következő példát:
A képernyőképen látható, hogy az Egyezés típusa „Összes” értékre van állítva. Ez azt jelenti, hogy a szűrő csak azokat a rekordokat jeleníti meg, amelyek minden megadott feltételnek megfelelnek.
A szűrőben megadott feltételek a következők:
Ez azt jelenti, hogy az eredménylistában csak azok a rekordok szerepelnek, amelyek esetében az ország Magyarország, és a telefonszám +36-tal kezdődik. Ha egy rekord nem felel meg mindkét feltételnek (például ha az ország Magyarország, de a telefonszám nem +36-tal kezdődik), akkor az a rekord nem kerül be a találati listába.
Példa:
Ha az Egyezés típusát „Bármely” értékre állítanánk, akkor minden olyan rekord megjelenne, amely akár csak az egyik feltételnek is megfelel, például azok, amelyek országa Magyarország, vagy azok, amelyek telefonszáma +36-tal kezdődik.
Mind (ÉS) : Azokat a névjegyeket szűrő nézet, amelyek
állapota "Aktív", és az utolsó kapcsolatfelvétel dátuma az elmúlt 30
napon belül van.
Bármely (VAGY) : Olyan névjegyeket szűrő nézet, ahol az állapot "Aktív" vagy az utolsó kapcsolatfelvétel dátuma az elmúlt 30 napon belül van.
Amikor egy adatnézeti szűrőt módosít és alkalmaz, a Üzleti Pulzus CRM automatikusan elmenti a szűrőt későbbi használatra. Van néhány kivétel, amikor a szűrő nem kerül mentésre:ó
1. Kattintson a + Nézet hozzáadása gombra a táblázat felett.
2. Kattintson az + Új nézet létrehozása elemre.
3. Adjon nevet a nézetnek, és válassza ki, hogy privát vagy
minden felhasználóval megosztva legyen.
4. Mentés után kattintson a "Speciális szűrők" gombra
a szűrők hozzáadásához.
5. Testreszabhatja a táblázat oszlopait vagy alapértelmezett sorrendjét a táblázat utolsó oszlopának beállításai ikonra kattintva.
1. Húzza a kívánt nézetet a táblázat feletti nézetlista első
helyére.
2. Ez a nézet mostantól az alapértelmezett nézet lesz az
aktuális felhasználó számára, amikor hozzáfér a táblázathoz.
1. Kattintson a megosztani kívánt nézet melletti beállítások
menüre (három pont).
2. Válassza ki Szerkesztés, és állítsa a „Megosztva” legördülő menü
értékét „Mindenki” értékre.
3. Kattintson a Mentés gombra.
4. A megosztott nézetek minden más felhasználó számára
elérhetők lesznek.
1. Kattintson a klónozni kívánt nézet melletti beállítások
menüre (három pont).
2. Kattintson Klón nézet a legördülő menüből.
3. Állítsa be az újonnan létrehozott nézetet igényei szerint.
A Üzleti Pulzus CRM telepítése néhány erőforráshoz alapértelmezett nézetekkel rendelkezik, ezek a nézetek előre meghatározottak és azonnal alkalmazhatók, azonban mivel ezek a nézetek a jövőben módosulhatnak és javíthatók, nem lehet módosítani, törölni vagy menteni a szűrőket. a nézetek közül futás közben módosíthatja a szűrőket, de a szűrők nem maradnak meg.
A nézetszűrők azonban már léteznek a Üzleti Pulzus CRM-ben, ha ki kell bővítenie ezeket a nézeteket, klónozhatja a nézetet ugyanazokkal a szűrőkkel és feltételekkel, és opcionálisan hozzáadhat vagy eltávolíthat minden olyan szabályt, amelyre szüksége van a szűrőhöz.
Íme néhány példa arra, hogyan használhatja Ön és csapata az
adatnézeteket:
1. A nagy értékű ügyletek előnyben részesítése
2. Régióspecifikus kapcsolatok
3. Új ügyfélszerzés
4. A hónap végi ügyletzárások megcélzása